zaterdag 8 augustus 2015

Tuin in augustus, volop in bloei en het echte oogsten is begonnen.



Wat groeit en bloeit er allemaal in mijn tuin, sommige bloemen gaan nog bloeien.

Vorig jaar als bolletjes gepoot, er is nu 1 uitgekomen maar dat gaat zich wel vermeerderen.

Deze stokrozen maar eens goed verdelen in het najaar anders zijn het er teveel op 1 plek.

Yes deze pompoen gaat het vast wel redden, ik heb er in de bak ook 1 staan daar zitten 3 kleinere aan.

Gedroogde kikkererwten uitgezet en kijken of het gaat lukken, het kleine plantje is zo anders dan andere bonen.

Mengeling van bloemen, kruiden, de 2e bak met rucola, sperziebonen, tijm en komkommer.
Er hangen 3 komkommers aan, 1 ervan ga ik vanavond gebruiken voor een salade ( ik heb er 2 afgehaald waarvan 1 bitter was, hopelijk smaakt deze beter )

Tuin volop in de zon, kippen lopen los.
Zo blij met mijn terras, eind van de middag kan je in de schaduw zitten


Cherrytomaatjes komen eraan, ik heb ze meer in de zon gezet.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten