zondag 16 augustus 2015

Kasten leeghalen en opruimen

Het regent, maakt niet uit. In de woonkamer staat sinds 3 weken een klein ladekastje waarvan de laden niet meer dicht kunnen dus die kan leeg en weg. Dan kan ik het gelijk uitzoeken en kan het in de grote kast.




Nou dat kleine kastje duurde ca. 1,5 uur maar nu die grote!!
Wat kan ik goed rommel bewaren, lege eierendozen om zaadjes in te zaaien, hoeveel kaarsen wil ik branden?
Bij Ikea vanmiddag 3 opbergdozen gekocht en dan maar beginnen.
Het leuke is de dozen van Ikea zijn nog leeg. Heerlijk opgeruimd gevoel.

Toen mijn zoon belde ik ben er bijna ( gezellig samen een hapje, borreltje en lekker eten met zijn vieren ) ging de versnelling erop.
Tatarataaaaaaa!!!!!!!!


En deze is gerepareerd, zal het even van een nieuw kleurtje voorzien en gewoon 4 lege lades hoe heerlijk is dat.



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten