zondag 3 januari 2016

Voornemens voor 2016

Wat zijn mijn "goede " voornemens voor 2016?
Het zijn er niet veel hoor!


1. Ik wil me verdiepen in de permacultuur i.v.m. de moestuin.

2. Mijn Bokashi emmers weer gebruiken, dat heb ik een vol jaar gedaan maar ik mis een afsluitbaar kraantje, mijn emmers zijn zelfgemaakt en afgesloten met een kurk. Dat ging lekken. Maar een goed begin is het halve werk en ik heb inmiddels vandaag de kraantjes besteld bij de Brouwmarkt, 3 stuks 1 op reserve.


3. Minstens 3x per week vegetarisch te eten en als het goed gaat na de zomer als vegetariër door het leven te gaan. Daar zou ik echt trots op zijn als dat gaat lukken.

4. Vaker biologische producten aan te schaffen voor de maaltijd.

5. Proberen de groentetuin zo in te richten dat we bijna alles uit eigen tuin kunnen eten.


In komende blogs vertel ik waarom ik gebruik maak van mijn bokashi emmers en wat ik weet van permacultuur en hoe ik het met vallen en opstaan toe ga passen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten