zondag 13 september 2015

Heerlijke zondag







Deze heb ik voor 1 euro gekocht en ik krijg steeds een vakantiegevoel als ik er naar kijk.



Nou de weersverwachting klopte niet helemaal, want boven verwachting kwam de zon en ben ik na eerst binnen bezig, lekker de tuin in gegaan. Nog een heel maal snijbonen geoogst en toen de planten verwijdert. Ook de komkommerplant en de sperziebonenplanten uit de makkelijke moestuinbak 1 gehaald. Dit ging allemaal in het compostvat. Toen de rest van de borders nog opgeruimd of bijgeknipt. Ook het terras geveegd, onkruid grotendeels verwijdert ( ik heb plantjes met van die kleine rode blaadjes met kleine gele bloemetjes en dat is heel hardnekkig spul en vermeerdert zich enorm snel ).

Ik had vanochtend nog een aantal deuren, kozijnen en plinten schoongemaakt. Langzamerhand wordt het steeds schoner en opgeruimder.

Ik ben toch weer bezig geweest van 9.00 tot 16.00 uur!
Zag nog een leuk idee op internet, kussenslopen van H&M met wolven. Eerst een goedkoop dekbedovertrek vinden in donkergrijs ( misschien Ikea ) en dan bestel ik de kussenslopen. Hoe leuk is dat. Ga morgen de slaapkamer soppen en opruimen en dan aankleden met stoere materialen, ik heb vast nog wel iets.

Bijgevoegd een aantal foto's van de woonkamer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten