vrijdag 11 september 2015

2e hands kleding kopen is leuk, voelt goed en is goed voor je portemonnnee!







Bodywarmer
Achterkant blouse.

Broek.

Setje broek met blouse


Jurk. Let niet op de troep achter mij wordt vanzelf netjes.


Dat is iets wat ik al jaren doe, ik koop mijn kleding voor 80 % 2e hands en dat voelt goed, geen verkwisting, het is goedkoop en ik voel me er goed bij.
Nu heb ik het geluk dat hier in deze gemeente bijna al sinds ik hier woon ( en ik woon hier al 23 jaar ) een fantastische 2e hands kledingwinkel is: genaamd "de garderobe" het wordt gerund door hele leuke vrouwen en je kan altijd aanschuiven voor koffie of thee. Ze zijn open op dinsdag t/m vrijdag van 10.00 - 17.00 uur en zelfs op donderdagavond van 19.00 - 21.00 uur.

Wat kan je er vinden: kinderkleding, jassen en schoeisel, dameskleding in iedere maat ook voor een maatje meer, laarzen, schoenen, sieraden en een beetje mannenkleding en verder tassen, jassen en sjaals.

Wat heb ik vandaag gekocht: een nieuwe zwarte broek van QS nieuwprijs
€ 59,95 label hing er nog aan, zwart truitje/ blouse van superstar, zwart jurkje nieuw van QS met een nieuwprijs van € 49,95 met label eraan en een cognac kleurige bodywarmer zo goed als nieuw, en die staat heel leuk over een spijkerblouse/ jasje.

Wat heb ik hier voor betaald € 28,00 ja echt waar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten