zaterdag 28 maart 2015

30 dagen Vegan Challenge


http://veganchallenge.nl/wat-is-vegan/







 Ja ik heb mijn keus eindelijk gemaakt ik ga de uitdaging aan!!

30 DAGEN VEGAN ( de teller staat nu op 1669 ) ik doe het dus niet alleen. De start is op 1 april en ik ben alvast begonnen. Mocht het je ook interesseren zie hieronder de website.




Ik zal laten weten wat mijn voeding is gedurende 30 dagen en hoe ik me er bij voel.

Wat is mijn motief: Ik ben al een hele tijd op zoek welk voedsel het best bij me past waar wordt ik fit van, ik heb het idee dat ik steeds zwaarder wordt ( dat is ook werkelijk zo ik weeg nu 65 kilo en met mijn lengte van 1.69 m. is dat te zwaar), ben niet echt fit en ik heb rugklachten, vaak een opgeblazen gevoel en dat komt volgens mij ook voor een deel door voedsel.
Ik houd van groenten en fruit en er wordt tegenwoordig gezegd dat je het veel meer moet gaan eten, vlees smaakt me al een hele tijd niet meer, vis vind ik echt wel lekker maar goed je doet het goed of je moet er niet aan beginnen. Ik weet niet of het gaat lukken maar op deze manier probeer ik een steentje bij te dragen aan minder dierenleed.


Wat eet je niet meer als veganist: geen vlees, geen vis, geen eieren, geen melkproducten, geen kaas.

Maar er is zoveel keus aan wat je wel kunt eten en er zijn heel veel lekkere recepten te vinden en die ga ik graag uit proberen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten