dinsdag 24 mei 2016

Tijdje geleden dat ik op mijn blog heb geschreven

Ik heb een tijd gedacht ach wie leest dit nu en wat breng ik nu extra op al dat geweld van social media? Ik heb geen uitgesproken mening, heb geen bijzondere boodschap en ben net als mijn profiel een gewone vrouw... maar toch hoor ik af en toe, och er staat niets nieuws meer op je blog, vond het leuk om te lezen, je schrijft wel leuk. Dus vanaf nu ben ik er weer hahahaahha.
Heb ik dan niet meer gekookt en recepten uitgeprobeerd jazeker wel, dat gaat gewoon door, ik herhaal natuurlijk ook de recepten.


Ik heb o.a. humus gemaakt van gedroogde kikkererwten, heerlijk maar ook  tahin en groenteballetjes  ( gisteravond nog ), lekker bbq niet met vlees maar simpel met sardientjes, broodbakmachine aangeschaft bij de kringloop, maar eet nu zoveel mogelijk groenten en fruit, soms vis en weinig koolhydraten.

Druk met mijn moestuintje in de 2 vierkante meter bakken en daarnaast, mijn kippenfamilie is kleiner geworden en weer uitgebreid, achter in de tuin staan de fruitstruikjes, aardbeien en rabarber.
Ik heb een piepklein kweekkasje aangeschaft en daarin kweek ik in potjes de plantjes om ze later uit te zetten.
Ik heb van alles gezaaid en natuurlijk niet opgeschreven waar wat staat en nu kijk ik ernaar en denk tja wat zou dat worden, hmm niet echt handig.


Ik verveel me nooit, haal sinds kort weer boeken op bij de kringloop tegenover ( kosten de boeken maar €1,00 per stuk, zien er schoon en  niet vergeeld uit. Waarom, omdat mijn lief zei jij kan ook nooit eens rustig zitten, ja maar nee idd ik zie altijd van alles wat ik kan of van mezelf moet doen.
Heb in 2 weken alweer 3 boeken gelezen, dat doe ik dan het liefst in het weekeinde of s' avonds. Als ik een boek pak dan kan ik zo lezen alsof ik erbij ben en dan kost het zoveel moeite om het weg te leggen.

Nou wat tekst betreft heb ik de schade wel ingehaald. Nog even een foto toevoegen om de afgelopen tijd weer in te halen.



dit is alweer 2 weken geleden, de boom heeft zijn prachtige bloesem alweer verloren.

Tot snel!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten