zaterdag 11 april 2015

Vegan Challenge dag14 &15


Dag14

Ontbijt: groene smoothie

Lunch: 2 heerlijke wraps met humus, tapenade en rucola
Diner: pindasoep met 1 wrap (en de rest van het gezin had chinees gehaald!)

Dag 15Ja ik ben op de helft !!!!!! goed gemotiveerd, valt af en toe tegen want je moet nadenken wat je gaat eten en het is niet even een broodje pakken, boter erop met een plak kaas en klaar, ben nu 1,5 kilo lichter dus 63,5.

Ik heb nog geen idee of ik dit blijf doen of dat ik straks vegetariƫr ga worden, want wat ik mis is geitenkaas en Parmezaanse kaas, vlees mis ik niet. Maar eerst ga ik door en ik zal het afmaken en nog meer verschillende recepten uit proberen.

Lunch voor mijn man, dochter en zus:

1.Tosti kaas, tomaat, basilicum uit de oven.
2. Wrap met tonijn, olijven, rucola beetje peper.
3. volkoren cracker met oude kaas

En voor mij een wrap met humus, tapenade en rucola.

Diner: gebakken aardappelen met 2 burgers en sperziebonen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten