zondag 6 december 2015

Kelder droog na 22 jaar!








Wat hebben we niet geprobeerd, de bak aan de buitenkant van het huis weggehaald want zo'n glasplaat is gevaarlijk met kleine kinderen.

Ja raampje is kapot dus regenwater komt naar binnen maar ook kikkers brrrr.
We hebben gaten geboord ( komt het grondwater juist omhoog, dus weer dicht groter gat in de vloer en een pomp erin, ja maarrrr haalt die juist niet het water overal vandaan???

Een  3tal weken geleden was ik het zat, er waren muggen ( neefjes) in de woonkamer, overloop, slaapkamer overal. Waar komen die vandaan? Uit de kelder, vocht en warmte,  door de leidingen van de vloerverwarming die daar langslopen.
Op internet zoeken en daar kwam ik de naam van Frans Nooren tegen, als klein meisje woonde ik tegenover hem. Daar had ik wel vertrouwen in, ik heb gelijk een email gestuurd met de vraag of ze vrijblijvend langs wilden komen en een offerte wilden maken.
http://www.sealteq.nl/

Een week later, kwam er iemand langs en 5 dagen later werd er vanaf 7.20 uur al geboord, gevuld etc. tot 16.30 uur. Er bleken 4 scheuren te zitten die zijn allemaal behandeld en we zagen het met de dag droger worden. Nu hebben we zelfs het idee dat de grootste scheur ook dicht is. Het werkt nl. nog na.

We gaan over een tijdje alles netjes in de verf zetten en ik wil er een vloerkleedje in haahah. Dit hadden we veel eerder moeten doen, maar er wordt altijd gezegd dat het onbetaalbaar is.

Nou echt niet dit koste ons € 500,00 excl. btw.

Dus dit verhaal krijgt nog en vervolg met nieuwe foto's over een tijdje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten