dinsdag 5 mei 2015

Vegan Challenge voorbij en nu

De Vegan Challenge is voorbij en wat ga ik nu doen??? Ga ik zo door of wordt ik vegetariƫr, ik weet het nog niet. Het is me heel erg meegevallen, ben er ook trots op, maar het is wel bewerkelijk. Daar kan je ook in groeien natuurlijk, er een gewoonte van maken. Zal nog eens wat ervaringen van anderen lezen.

Het is nu een aantal dagen later nl. 5 mei en ik blijf op deze manier eten, ik doe het niet zo precies als ik deed, heb gisteren ook heerlijk kibbeling gegeten met veganaise met knoflook, maar over het algemeen eet ik plantaardig. Het rare is dat ik drie dagen gewoon heb gegeten en me schuldig voelde!!!! Het bevalt me goed ik voel me er beter door en val geleidelijk af. Nu weeg ik 62,5 kilo dat is toch 2,5 kilo lichter voel me energieker en geen opgeblazen gevoel meer.


Over een tijdje kom ik hier op terug, maar voor nu lekker veel groente en fruit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten